Здравейте, днес съм тук със първия за блога ми, таг а именно First Date Book Tag. Искам да благодаря на https://lazybooklover.blogspot.bg че ме тагна. Правила съм тагове със снимки в Instagram, затова, този тип тагове са нещо ново за мен и се надявам да се справя по-задоволителен начин.
--- --- --- --- ---
1.The awkward first date - книгата не беше лоша, но искрата липсваше за теб.
"Карибски пирати:В непознати води" от Тим Пауърс, очаквах да бъде много по-интересна като се има в предвид филмите а и самата корица те подтиква да си помислиш че трябва да е по-приключенска, но си беше една средно интересна история за пирати. Наистина книгата не беше лоша, става.
2. The cheap first date - книга, която не оправда очакванията ти.
"Дракула" от Брам Стокър, имах много големи очаквания, но честно казано останах малко разочарована.
3. Well-prepared first date - книга, която е била по-добра от очакваното.
"Вестители" от Цветелина Владимирова, тук идва моментът в който страшно много ме хваща срам, отлагах тази книга много дълго време, поради простата причина че е от български автор и си мислех че няма да ми хареса. Но разбрах колко заблудена съм била всъщност, чета я в момента и просто ми става любима със всяка следваща страница.
4. Hot but dumb - красива корица, не толкова добро съдържание.
"Летни дни и летни нощи" от Стефъни Пъркинс, корицата и много ми харесва, много е слънчева и приятна, но съдържанието хич не ми хареса, до колкото си спомням ми хареса един единствен разказ и толкова.
5.Blind date - книга, която си започнала без да знаеш нищо за нея.
"Тайният живот на Шекспир" от Джъд Морган, много исках да прочета нещо което е свързано с Шекспир, но нямах нищо напредвид и един ден когато влязох в книжарницата, просто я мярнах и си я взех, беше ми интересна честно казано.
6. Speed dating - книга, която прочете много бързо.
"Скандинавска митология" от Нийл Геймън, книгата ми беше много интересна, лека за четене и просто докато се усетя я бях прочела.
7. The Rebound - книгата, която прочете веднага след book hangover, което до някъде развали удоволствието от книгата.
Амииии, мисля че няма такава или поне не се сещам.
8. Overly enthusiastic date - книга, която се "престараваше".
"Аз съм номер четири" от Питакъс Лор, ами то си е казано много добре- "престараваше".
9. The perfect first date - книга, която беше перфектна.
"Среднощна корона" от Сара Дж. Маас,(книга втора) държа да отбележа че всички книги от поредицата са ми любими и за мен са просто перфектни, но втората книга, ме накара да изпитам всяка една емоция която е възможна да изпита човек. Смях, страх, напрежение и така нататък и т.н.
10. Humiliating first date - книга, която ми е неудобно да призная, че съм харесала / неудобно ми е да я чета на публично място.
Не ме е срам да кажа или да покажа какво чета, все пак всеки човек си е индивидуална личност и не мисля че някой трябва да го съди за избора му на каквато и да е книга. Срамни книги няма, щом човек си я е взел значи е имало причина.
--- --- --- --- ---
Така, това е от мен, надявам се да ви хареса и да ви бъде интересно. Аз няма да тагна, някой определен човек, а всеки на който му харесва нека го направи, ще ми бъде интересно да прочета какво мисли. Може да остави името на блога си в коментарите, за да вляза.
Благодаря Ви, за отделеното време!!!
Коментари
Публикуване на коментар