Пропускане към основното съдържание

First Date Book Tag







Здравейте, днес съм тук със първия за блога ми, таг а именно First Date Book Tag. Искам да благодаря на https://lazybooklover.blogspot.bg че ме тагна. Правила съм тагове със снимки в Instagram, затова, този тип тагове са нещо ново за мен и се надявам да се справя по-задоволителен начин.


--- --- --- --- ---

1.The awkward first date - книгата не беше лоша, но искрата липсваше за теб. 

     "Карибски пирати:В непознати води" от Тим Пауърс, очаквах да бъде много по-интересна като се има в предвид филмите а и самата корица те подтиква да си помислиш че трябва да е по-приключенска, но си беше една средно интересна история за пирати. Наистина книгата не беше лоша, става. 






2. The cheap first date - книга, която не оправда очакванията ти. 

   "Дракула" от Брам Стокър, имах много големи очаквания, но честно казано останах малко разочарована. 





3. Well-prepared first date - книга, която е била по-добра от очакваното. 

   "Вестители" от Цветелина Владимирова, тук идва моментът в който страшно много ме хваща срам, отлагах тази книга много дълго време, поради простата причина че е от български автор и си мислех че няма да ми хареса. Но разбрах колко заблудена съм била всъщност, чета я в момента и просто ми става любима със всяка следваща страница.     





4. Hot but dumb - красива корица, не толкова добро съдържание.

   "Летни дни и летни нощи" от Стефъни Пъркинс, корицата и много ми харесва, много е слънчева и приятна, но съдържанието хич не ми хареса, до колкото си спомням ми хареса един единствен разказ и толкова. 





5.Blind date - книга, която си започнала без да знаеш нищо за нея.

     "Тайният живот на Шекспир" от Джъд Морган, много исках да прочета нещо което е свързано с Шекспир, но нямах нищо напредвид и един ден когато влязох в книжарницата, просто я мярнах и си я взех, беше ми интересна честно казано. 





6. Speed dating - книга, която прочете много бързо. 

   "Скандинавска митология" от Нийл Геймън, книгата ми беше много интересна, лека за четене и просто докато се усетя я бях прочела. 





7. The Rebound - книгата, която прочете веднага след book hangover, което до някъде развали удоволствието от книгата. 

   Амииии, мисля че няма такава или поне не се сещам. 


8. Overly enthusiastic date - книга, която се "престараваше".

   "Аз съм номер четири" от Питакъс Лор, ами то си е казано много добре- "престараваше". 

9. The perfect first date - книга, която беше перфектна. 

  "Среднощна корона" от Сара Дж. Маас,(книга втора)  държа да отбележа че всички книги от поредицата са ми любими и за мен са просто перфектни, но втората книга, ме накара да изпитам всяка една емоция която е възможна да изпита човек. Смях, страх, напрежение и така нататък и т.н. 


 

10. Humiliating first date - книга, която ми е неудобно да призная, че съм харесала / неудобно ми е да я чета на публично място. 
    
     Не ме е срам да кажа или да покажа какво чета, все пак всеки човек си е индивидуална личност и не мисля че някой трябва да го съди за избора му на каквато и да е книга. Срамни книги няма, щом човек си я е взел значи е имало причина. 

--- --- --- --- --- 

Така, това е от мен, надявам се да ви хареса и да ви бъде интересно. Аз няма да тагна, някой определен човек, а всеки на който му харесва нека го направи, ще ми бъде интересно да прочета какво мисли. Може да остави името на блога си в коментарите, за да вляза. 


                 Благодаря Ви, за отделеното време!!!  

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ