Пропускане към основното съдържание

"Четирите цвята на магията" от В. Е. Шуаб







  Здравейте приятели, днес съм тук със мнението си за "Четирите цвята на магията" от В. Е. Шуаб.
    Книга първа от трилогията за невероятния Кел и готината крадла Делайла Бард.
         Издателство: ЕМАС
         Цена: 18.00 лв.

--- --- --- --- ---

    АНОТАЦИЯ:

Магията, жива и непокорна, има четири цвята: В процъфтяващия Червен Лондон тя е в равновесие с живота. В гладуващия Бял Лондон е подчинена, бореща се и враждебна. Обикновеният Сив Лондон отдавна я е забравил. А в ​изгубения Черен Лондон магията е унищожила живота изобщо.

Кел е един от последните антари, магьосници с рядката и желана способност да пътешестват из паралелните светове. Кел води двойствен живот - служи като посланик на кралете, но и пренася контрабандно предмети през порталите. Докато един ден не получава странен черен камък като заплащане за незаконните си услуги. Когато осъзнава, че у него е попаднал опасен магически артефакт, вече е твърде късно.

Кел трябва да спаси световете от заплахата, която сам е донесъл, а съдбата го сблъсква с Делайла Бард - духовита джебчийка от Сивия Лондон, копнееща за приключения и за свой собствен пиратски кораб. Пред тях обаче се е изправил враг без ясни очертания, магия, черна и гъста като смола...


--- --- --- --- --- 

    Първо ще запозна с това че книгата беше част от Майската кутия BOPS, която беше свързана със магията. Бях чела много ревюта за тази трилогия и вътрешно в себе си много ми се искаше да се издаде и при нас, и да видя дали ще ми хареса и на мен, колкото на всички останали, еее хареса ми и то много, ама наистина много. 5 от 5 звезди в Goodreads и дадох, поради една единствена причина, няма нещо за което да се захвана че не ми харесва. 





  ✩ Във първата книга се запознаваме, разбира се със главния виновник за всичко, (в добрия смисъл) а именно Кел, млад АНТАРИ, който владее магия и може чрез необикновеното си палто да пътува из четирите Лондона. 

✩ Следва Лайла Бард - Крадла с душа на пират, обичам я, както вече съм споменавала и друг път аз обожавам, силните женски героини а тя е точно такава, силна, ината, целеустремена и жадна за приключения. 

✩ Рай е принцът , който се очаква да наследи трона след време. Рай е типичният ни познат принц, обожаван от жените, красив, но според мен далеч не е разглезен а напротив реалист, той има много силна връзка с мастър Кел, но повече за това ще трябва да прочетете книгата. (който не е разбира се 😜 )

✩ Следват Холанд, близнаците монарси Астрид и Атос Дейн, родителите на Рай, Тийрън и още няколко по-важни персони.







   Няма как да не ми хареса тази книга, любимата ми страна е Англия, а тук имаме не един а цели четири Лондона, имаме крале, кралици, принцове-регенти,магьосници, телепортиране от едно място на друго, прислуга, стража, и какво ли още не... всичко типично английско, ооо дааа! 
Самата история е толкова невероятна от всяка една страница лъха магия, изд. ЕМАС и Konturcreative са създали едно невероятно издание, вътре на всеки главен раздел има карта на Лондон, самите подглави са кратки, което също много ми допада. Това издание е едно съкровище за всяка една библиотека според мен. 






Във основата на целия сюжет е този магически артефакт, който попада в ръцете на Кел, съвсем "случайно" и след като вече се запознава с Лайла и става ясно че двамата ще продължат заедно, те ще преминат през хубаво и лошо, точно заради този предмет и това което то дава и следователно взима. Но мисълта ми тук е че те ще бъдат заедно и както отбелязва крадлата Бард, "Нека се впускаме в приключенията едно по едно." 
  Едно от нещата което ми направи впечатление е липсата на любовната история или пък любовният триъгълник, което според мен е капка свеж въздух, засега надявам се, защото си имам някакви предпочитания за по-нататък. 
В. Е. Шуаб е изградила един наистина много различен, магичен и увлекателен нов свят и то перфектно, нямам търпение за следващите книги. 

--- --- --- --- --- 

                     Благодаря Ви, за отделеното време!!! 

     




Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ