Пропускане към основното съдържание

" Девети Ноември" от Колийн Хувър




                                        Здравейте, приятели!

   Днес съм тук със мнението си за "Девети Ноември" от Колийн Хувър.


                             Издателство: Ибис
                             Цена: 13.90лв.

   
             Благодаря на издателство Ибис за предоставеното копие!


--- --- --- --- ---

      АНОТАЦИЯ:


Това е следващата ви любима книга.- РТ БУК РИВЮС 
В деня, преди да се премести в друг град, Фалън среща Бен – млад талантлив писател. Ненавременно възникналото помежду им привличане ги подтиква да прекарат заедно последния ден на Фалън в Лос Анджелис и нейният наситен със съдбовни преживявания живот се превръща в творческото вдъхновение, което Бен винаги е търсил за своя роман.
На следващия ден всеки от тях продължава да живее своя живот, изпълнен с различни изпитания, но двамата се уговарят да се срещат всяка година, на една и съща дата. До деня, когато Фалън вече не е сигурна дали Бен ѝ казва истината, или е измислил идеална реалност в името на неочакван и драматичен сюжетен обрат.

Три поредни години (2015, 2016 и 2017) книги на Колийн Хувър са избирани от читателите за роман на годината (категория „Романтика“) в Goodreads Choice Awards.

--- --- --- --- --- 

   Признавам си, вълнувах се за тази книга, дали ще ми допадне, дали ще ми хареса или ще бъде провал. За първи път се сблъсках със Колийн Хувър, а съм чувала само хубави неща за книгите й и все пак, за всеки е различно. Запозната съм бегло със предишните й две книги и от анотациите просто не ми допаднаха, не запалиха любопитството ми по-никакъв начин, но както обичам да казвам за всичко си има първи път и ето че се случи. Когато получих информация за тази книга и зачетох откъс от първата глава, това мое любопитство се обади, стана ми интересно и разбира се пожелах да я прочета цялата. 
Определено не съжалявам, това е един прекрасен любовен роман. 

 Историята е представена от две гледни точки тази на Фалън и тази на Бен, те са само на по 18г. а им се случват толкова много неща и все пак успяват по-някакъв начин да продължат напред колкото и да е трудно. 

 ✩ Фалън - донякъде я разбирам, тя има белези по тялото си които стигат до едната страна на лицето и по-тялото й, точно заради това тя е много несигурна във себе си, подценява се и се крие, не иска никой да я гледа. Проблема ми със нея беше по-скоро във началото на историята, но след това малко по-малко се изчистиха тези елементи, а именно някои черти във характера й. Не ми харесваше че се оставяше прекалено лесно, ама много лесно Бен да... как да се изкажа, да властва над нея, смисъл такъв че колкото и един човек да е привлечен от друг и колкото и да се влюбва във друг, то не трябва да остава без мнение и идентичност. 

 ✩ Бен - е много готин и той беше главната причина за промяната на Фалън. Както казах той е само на 18г. а се оказва че е преживял толкова много тежки моменти и все пак мога да кажа че е станал един добър млад човек. Разбира се перфектни хора няма, всеки във живота си допуска грешки и той не е изключение. Като характер, мога да кажа че ми хареса, освен както вече споменах, моментите, когато се налагаше над Фалън. Да, като погледнем отстрани всичко което правеше беше със причина, Фалън да се почувства добре, да се почувства красива и перфектна, но според мен можеше да се подходи по-друг начин. 






    Историята започва от срещата на Фалън със баща й във един ресторант, и съвсем случайно или пък не, Бен също е там. Срещатата им не минава по-начина който главната ни геройня си представя и по някаква причина Бен се представя за нейно гадже.
Става ясно че Фалън се готви да замине за Ню Йорк, иска да се опита отново да бъде актриса.
И все пак виждаме как когато се срещат за първи път във ресторанта, между тях се запалват искри, всичко започва на игра, съвсем невинно и за забавление, но докато стане време Фалън да се качва на самолета, всичко става сериозно.
Фалън ще бъде 5 години във Ню Йорк и докато не стане на 23 не иска да се влюбва, но не винаги става така както искаме.
Бен е писател и ще напише най-прекрасният роман, повярвайте ми.
Привличането е толкова силно между тях, чувството е толкова специално както при Бен, така и при Фалън. Той е бил със много момичета но само със нея се чувства адски специално, а Фалън от грозното пате със него се чувства дяволски красива.
Двамата сключват сделка да се виждат всяка година на 9 Ноември, датата на която са се срещнали за първи път, но има едно правило, през останалото време няма да имат никаква комуникация.
Във входа на историята, излизат много истини, много болка, много поуки, загуби и една дълбоко пазена и болезнена тайна, която се оказва пряко свързана със тях двамата, и със семействата им.

Повече не искам да ви издавам нищо, ще оставя това удоволствие на вас.

Това е книга на първо място за любовта, през какво преминават двама души и колко силно могат да обичат, книга за семейството, за изневярата и последствията от това върху всички, книга за загубите и болката, книга за следването и постигането на мечтите и какви компромиси трябва да направи човек за да ги постигне. И все пак ако успееш да преминеш през всичко това, щастието те чака на финалната права.

    ✪ Определено ми хареса, стилът на писане на авторката. Хареса ми как успя да ме накара да се сприятеля със Фалън и Бен и да съпреживея всичко със тях двамата. Хувър определено е един много добър писател, особено във това да накара човек да изпита толкова много различни емоции, това е нещо което не всеки писател успява да изкара от мен.

   ✪  Радвам се че самият роман не беше от онези захаросани глупости, които са толкова нереалистични че ми е чудно как някой ги намира за интересни и все пак всичко си е до човека.

   ✪ И накрая, но не на последно място искам да ви обърна внимание на самото издание, което издателство Ибис ни предлагат.
Прекрасна корица, много ми харесва, дело е на Милена Ковачева. Във последно време попадам на корици които освен красиви, то са свързани и със самата история. Та кой не е попадал на корица която просто няма нищо общо със историята, лично аз съм и за съжаление, не веднъж.
Та корицата е много красива, цветовете са прекрасни, самото издание е много добре събрано, не се разлепя, отваря се точно колкото е нужно за да не се намачка отстрани. И разбира се прекрасният книгоразделител, който присъства във всяка една книга на издателството.

  Историята ми хареса, радвам се че я прочетох и я препоръчвам на всеки който иска да прочете наистина стойностен любовен роман. Дадох й 4 звезди във Gооdreads, и й отнех една само заради тези малки забележки които имах във началото към Фалън, но определено ми беше колкото напрегнато, то толкова и забавно... има от всичко по-малко.


   
        1. "Никога няма да можеш да откриеш себе си, ако си изгубена в някой друг."

    2. "Нейните сълзи и моята душа живеят в паралелен свят. Бягат, болят, горят. 
                                Повтори.
                 Нейните сълзи и моята душа живеят в паралелен свят."
                         Бентън Джеймс Кеслър 

             Най-любимият ми цитат, дело на Бен! 

         3. " - Този път ти не ми даде възможност за избор, Бен. Ти дойде влюбен в друга жена. 
                   Ти споделяш леглото с друга жена. Ръцете ти докосват друга, не мен. Устните ти
                   мълвят обещания на друга, не на мен. И без значение чия е вината - дали моя, 
                   задето миналата година си тръгнах, или твоя, задето не си разбрал, че го направих 
                   за твое добро - нищо няма да се промени. Станалото - станало." 

    4. "Съдба. Дума, означаваща предопределеност. 
         Съдба. Дума. означаваща обреченост."

          5. " Ако лъжите бяха написани, можех да ги изтрия. 
                   Ала те са изречени, издълбани. 
                С целебната истина аз крещя за изкупление. 
                Позволи ми да се разкайвам до теб за греха си." 


--- --- --- --- --- 


                                   Благодаря Ви, за отделеното време!!!
                    

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ