Пропускане към основното съдържание

BOPS: "Крадци на книги"



                                 Здравейте, приятели!

      Тази вечер съм тук за да ви покажа какво са ни приготвили прекрасните https://web.facebook.com/2readingbulgarians/        

--- --- --- --- ---

           Темата за априлската кутия, както сте прочели от заглавието е "Крадци на книги".
     Ще започна със това че отново останах много, много ама много доволна от всичко което намерих във BOPS. Може би, някои от вас ще си помислят, ама ти винаги си доволна от всичко вътре, и това е самата истина. Не го казвам просто ей така, за да не обидя прекрасните Алекс и Райс, казвам ви истината.
Да, има кутии, които ми харесват повече, кутии които не чак толкова и все пак не съм била разочарована от тях, и такива които буквално обожавам и то много.
А тази е една от тези които обожавам, не мога да реша кое повече ми харесва и на кое се радвам повече, по-скоро на всички се радвам по-равно и ще си използвам абсолютно всичко, а книгата вече съм я започнала.

 И сега без повече да се отплесвам, ще ви покажа, артикулите и книгата.


    1. "B is for BOOK" - първото което ще ви покажа е прекрасният сет от подпори за книги.



       Много се зарадвах когато видях този артикул във кутията, вече си ги използвам и определено ми вършат много полезна работа. Особено когато искам да направя снимка със повечко книги, а те постоянно падат и така ъгълчетата им се намачкват, но сега вече няма да имам този проблем.


     2. Тефтерче във което можем да си записваме цитати. Много красив принт от Simetro Books. 



         LET'S GO SEE THE WORLD - определено принта който е представен тук е тематичен, защото като се замислим, всяка книга която четем ни отвежда някъде из света и разбира се, транспорта е много важен.  😋   
Във последно време си намирам доста готини цитати и определено мисля да си ги записвам във този тефтер. 


     3. Химикалка от рециклирана хартия със вдъхновяващ цитат и талон от издателство "Софтпрес" за 20% при поръчка от сайта им!

   

      "Аз съм част от всичко, което съм прочел." 

Обичам да си събирам най-различни красиви химикали, за това ето че този ще отиде във колекцията ми и най-вероятно единствено ще бъде използван за снимките. Цитатът е прекрасен и наистина вдъхновяващ. 
Колкото до талона и той до края на срока му ще бъде използван, издателство "Софтпрес" имат толкова много прекрасни книги. 


     4. Традиционният за BOPS книгоразделител, дело на Моника Писарова от Kontur Creative. 






            ... сред тишината на библиотеката и музиката на страниците."

Определено бях много изненадана от новият вид на книгоразделителя и ми допада. На него е изобразено логото на Четат ли двама, изразът който на края на годината от всички книгоразделители ще получим цяла история (аз така му казвам 😜 ) и разбира се логото на BOPS. 


    5. "Забранете тази книга" от Алън Грац
             (издателство: Софтпрес ) 


   
        

      Вече започнах книгата, във самото начало съм тъй като през седмицата нямам много време за четене, но засега ми допада, надявам се и когато я завърша да мисля по-същия начин. Другото на което искам да ви обърна внимание е корицата, много е красива и самото оформление като цяло много ми харесва, когато разгърнете книгата ще разберете за какво ви говоря. 



  Макар че във понеделник си взех кутията и видях какво има вътре, вече нямам търпение за следващата. Благодаря за прекрасната кутия! 



Благодаря Ви, Райс и Алекс!!! 
  /https://bopsbox.wordpress.com/



--- --- --- --- --- 


                              
                                      Благодаря Ви, за отделеното време!!!

  

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ